Nieuws

22-06-2015 09:11

Interieurbeleving

Beleving is natuurlijk persoonlijk en ervaart iedereen op zijn eigen manier. Ik kan hier nu allerlei voorbeelden geven om dit duidelijk te maken maar dit zal ik u besparen. Toch is het goed aanvoelen van de klant, als het om interieur inrichting of decoratie gaat, essentieel. Wat wil zij of hij en wat sluit daarop aan.

Daarnaast, om onderscheidend te zijn, geef ik ook graag mijn eigen mening of visie in deze. Het adviseren welke mogelijkheden er zijn in materiaal gebruik en de toepassingen is vanzelfsprekend. Wie de wereld van de kunst een beetje volgt, ziet dat ook de partijen die in deze wereld actief zijn steeds vaker de samenwerking opzoeken bij het toepassen van hun creaties in het interieur. Laat ik schrijven, de vraag of behoefte op een andere wijze benaderen. Natuurlijk is het dan de kunst om wel dichtbij henzelf en hun creaties te blijven. Juist de zichtbare passie daarin maakt het verschil. Uiteindelijk gaat het om de eerste indruk en volgens de Missouri University of Science and Technology blijkt dat de bezoeker hun eerste menig vormen in slechts 2/10e van een seconde. Het begin en het eind blijven het langst hangen in onze beleving. Wat daar tussen zit, vervaagt al eerder. Het is maar dat u het weet.

Een mooi voorbeeld van een kunstenares die haar expertise, inzichten en creatieviteit gebruikt naast haar KatsPhotoart is Katja Koevoet. Zij ontwerpt nu ook onder andere unieke fotowanden en decoraties. Een mooi voorbeeld uit de praktijk waarbij kunst en bedrijfsleven elkaar kunnen verrijken. Uiteindelijk zorgt het voor een unieke beleving in alle opzichten.       

delen:

Informatie over de auteur

Martin Groenewege | | email
Uw naam
Uw email
Uw bericht
 
Indruk Interieur Oplossingen | bekijk uitgebreid bedrijfsprofiel
Postbus 144
7000 AC
Doetinchem
Nederland
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by