10 jaar geleden
Potentiële kopers hoeven voortaan niet meer te wachten tot de Open Huizen Dag, maar kunnen elke dag live contact hebben met een huiseigenaar waar en wanneer het hen uitkomt. Ook is het mogelijk om meerdere huizen op één dag te bekijken, zodat de koper niet meer hoeft te reizen.
Laagdrempelig, persoonlijk contact
Het mes snijdt aan twee kanten. HomeFlight zorgt ervoor dat huiseigenaren meer kans hebben om hun huis te verkopen en kopers krijgen live 1-op-1 antwoord op alle vragen die ze hebben.
“Onze ervaring is dat zowel kopers als verkopers op zoek zijn naar echt contact. Geen anonieme contacten, die foto’s bekijken, maar een gezicht. Met HomeFlight kunnen kopers bijvoorbeeld informeren welke zaken zijn inbegrepen. Ook kan de huiseigenaar op verzoek van de koper live bepaalde plekken in de woning tonen die op foto’s niet te zien zijn. Bovendien kunnen de huiseigenaar en de koper in het videogesprek direct een afspraak maken om elkaar persoonlijk te ontmoeten. De huiseigenaren kunnen als het ware het ijzer smeden als het heet is,” zegt Dante Metz, CEO bij XLCASA.
Nieuwe technologie
“HidashHi levert de technologie voor HomeFlight aan XLCASA. Het communicatieplatform van HidashHi zorgt voor een gemakkelijke manier om online persoonlijk contact te leggen. De verbinding komt met één klik tot stand zonder ingewikkelde downloads, installaties of registratie. HidashHi biedt XLCASA een veilige omgeving, waarin de huiseigenaar en potentiële koper met elkaar kunnen communiceren,” zegt Micha Koopmans, CEO bij HidashHi.
De online diensten van XLCASA stelt huiseigenaren in staat om kosten te besparen door bij de verkoop van hun woning zoveel mogelijk zelf te doen of via de goedkoopste makelaar. In de meer uitgebreide pakketten kunnen echter ook zaken als bezichtigingen en onderhandelingen uit handen worden genomen. Verkopers kunnen in enkele eenvoudige stappen hun woning aanmelden.
Meer informatie over XLCASA: www.xlcasa.nl
Op de hoogte blijven van onze updates?