2 dagen geleden
2 dagen geleden
Betrokken medewerkers als fundament van succes
De medewerkers vormen het fundament van het succes van Flynth. Daarom is hun professionele en persoonlijke ontwikkeling een strategische prioriteit. In 2024 steeg het aantal trainingsuren 9% tot 186.000 uur. Om nieuwe medewerkers goed te laten landen binnen de organisatie, biedt Flynth al enkele jaren het programma Start@Flynth aan. Dit éénjarige programma introduceert nieuwe collega’s aan de organisatie en haar kernwaarden, en ondersteunt hen bij het formuleren van ambities en ontwikkeldoelen.
Ook in 2025 blijft Flynth investeren in leiderschap, persoonlijke groei en een beloningsbeleid dat gericht is op langdurige betrokkenheid en binding.
Focus op klantbediening
In 2024 werden klanten in de agrosector geconfronteerd met complexe regelgeving rondom stikstof, energie, derogatie en het nieuwe Gemeenschappelijk Landbouwbeleid (GLB). Mkb-klanten kregen te maken met nieuwe duurzaamheidswetgeving en technologische ontwikkelingen zoals digitalisering en kunstmatige intelligentie.
Flynth stelt de klant centraal: iedere medewerker zet zich in om passende oplossingen te bieden. Duurzaamheid kreeg extra aandacht via diverse klantevents en de campagne ‘Zet de stap naar duurzaam ondernemerschap’, waarmee Flynth zich positioneerde als duurzaam merk voor mkb’ers.
Investeringen in data-gedreven werken en innovatie
Naast investeringen in opleidingen en trainingen, investeerde Flynth in 2024 in nieuwe IT-applicaties en de doorontwikkeling van het dataplatform. Het doel hiervan is het efficiënter maken van processen en systemen en het ontwikkelen van sectorspecifieke data-gedreven klantproposities. De eerste positieve effecten hiervan werden in 2024 reeds gezien en Flynth verwacht dit de komende jaren verder uit te bouwen.
Versterken van talent, ondernemerschap en technologie
De nieuwe Raad van Bestuur werkt vanaf 2024 aan de toekomst met een focus op de ontwikkeling van talent, ondernemerschap en technologie om de positie als marktleider verder te versterken. Flynth heeft een unieke maatschappelijke belofte: de winst wordt geïnvesteerd in de medewerkers en de maatschappij. Groei, eigenaarschap en technologische innovatie zijn belangrijke pijlers van de nieuwe strategie voor 2030 die op dit moment wordt vormgeven.
Op de hoogte blijven van onze updates?