15 march 2016
15 march 2016
Sofie Fest
Redacteur
Klantenvertellen (onderdeel van DTG). De dealer-reviews zullen op de websites van de dealers worden getoond evenals op alle belangrijke occasionwebsites zoals Autotrack, Marktplaats, Autoscout24, Auto Trader en Autokopen.
Transparantie in klanttevredenheid
Mercedes-Benz Nederland hecht grote waarde aan transparantie in de klanttevredenheid van dealerbedrijven en voorziet daarmee in de huidige consumentenbehoefte. Consumenten baseren hun aankoopkeuze tenslotte steeds vaker op basis van reviews en ervaringen van hun voorgangers. Een online reviewsysteem is daarbij onmisbaar. Jorg Roelofs, Senior Manager Dealer Development Mercedes-Benz Nederland: “Klantbeoordelingen zijn een belangrijk onderdeel van de Best Custumor Experience strategie van Mercedes-Benz Nederland. De implementatie van het Klantenvertellen-reviewsysteem bij onze eerste pilot-dealers zijn prima verlopen. We kijken ernaar uit het Klantenvertellen-reviewsysteem op korte termijn verder te implementeren, zodat zowel onze klanten als de dealers de voordelen kunnen ervaren en benutten.”
“De deelname van Mercedes-Benz Nederland en haar dealers is een prachtige toevoeging aan ons klantenbestand”, aldus Jeroen Wilborts, Directeur Klantenvertellen. “Hiermee maken maar liefst bijna 3.000 autobedrijven actief gebruik van het Klantenvertellen-reviewsysteem.”
Online reputatie
Naast het tonen van de dealer-reviews op de dealerwebsites en occasionwebsites zullen de dealer-reviews geïntegreerd worden in de Facebookpagina’s van de dealers en getoond worden op detelefoongids.nl. Klantenvertellen is bovendien Google partner waardoor de ratings zowel in organische zoekresultaten als in Google advertenties worden getoond, de zogenaamde ‘gele sterren’. Hiermee worden Mercedes-Benz Nederland en haar dealers in staat gesteld zelf hun online reputatie op te bouwen, iets dat anno 2016 van cruciaal belang is.
Mercedes-Benz Nederland start per direct met het reviewsysteem van Transparantie in klanttevredenheid
Mercedes-Benz Nederland hecht grote waarde aan transparantie in de klanttevredenheid van dealerbedrijven en voorziet daarmee in de huidige consumentenbehoefte. Consumenten baseren hun aankoopkeuze tenslotte steeds vaker op basis van reviews en ervaringen van hun voorgangers. Een online reviewsysteem is daarbij onmisbaar. Jorg Roelofs, Senior Manager Dealer Development Mercedes-Benz Nederland: “Klantbeoordelingen zijn een belangrijk onderdeel van de Best Custumor Experience strategie van Mercedes-Benz Nederland. De implementatie van het Klantenvertellen-reviewsysteem bij onze eerste pilot-dealers zijn prima verlopen. We kijken ernaar uit het Klantenvertellen-reviewsysteem op korte termijn verder te implementeren, zodat zowel onze klanten als de dealers de voordelen kunnen ervaren en benutten.”
“De deelname van Mercedes-Benz Nederland en haar dealers is een prachtige toevoeging aan ons klantenbestand”, aldus Jeroen Wilborts, Directeur Klantenvertellen. “Hiermee maken maar liefst bijna 3.000 autobedrijven actief gebruik van het Klantenvertellen-reviewsysteem.”
Online reputatie
Naast het tonen van de dealer-reviews op de dealerwebsites en occasionwebsites zullen de dealer-reviews geïntegreerd worden in de Facebookpagina’s van de dealers en getoond worden op detelefoongids.nl. Klantenvertellen is bovendien Google partner waardoor de ratings zowel in organische zoekresultaten als in Google advertenties worden getoond, de zogenaamde ‘gele sterren’. Hiermee worden Mercedes-Benz Nederland en haar dealers in staat gesteld zelf hun online reputatie op te bouwen, iets dat anno 2016 van cruciaal belang is.
Op de hoogte blijven van onze updates?