Nieuws

18-07-2022 08:59

Betaaldienstverlener Pay. voert enorme rebranding door

Pay. is één van de snelstgroeiende Payment Service Providers van Nederland en komt vandaag met een hele mooie verrassing voor haar ruim 15.000 klanten, uitgebreid partnernetwerk en prospects. Een compleet nieuwe brand, website én slogan: "Achter elke betaling Pay." Wat zijn de plannen van Pay. in de enorm groeiende markt van (omnichannel) betalingen?

Pay. weet als geen ander dat de customer experience voorop staat en wil dat ook laten zien. Het was daarom hoog tijd voor een uitstraling die past bij een A-merk en de full-service dienstverlening die Pay. al jarenlang biedt aan trouwe en nog elke dag bijkomende nieuwe klanten. 

A-merk tot in de details
Het nieuwe jasje van Pay. zit als gegoten vindt ook Priscilla - Fleur Hellemons, Head of Marketing bij Pay. : “We hebben een krachtig, eigen en tijdloos logo laten ontwikkelen dat past bij een marktleider, onze kernwaarden en onze doelgroep. Onze naam is uiteraard hetzelfde gebleven: Pay. -  kort, krachtig en het zegt meteen wat we doen. Verder is alles aangepast. We hebben naast een nieuw logo ook een nieuwe font en nieuwe kleuren die echt passen bij een A-merk. Ik denk dat we daarmee laten zien dat we ons onderscheiden in de markt en dat we een innovatieve speler zijn in dit speelveld.” 

Dát Pay. innovatief is blijkt uit het feit dat het bedrijf al jaren één van de koplopers is in de hoog competitieve betaalmarkt. Pay. is de vertrouwde betaalpartner voor klanten als Dille en Kamille en Protest, maar ook als acquirer processor voor grote betaalpartners als iDEAL (Currence), Bancontact Visa en MasterCard.

Een slogan die ergens voor (of eigenlijk achter) staat
De nieuwe slogan zegt precies wat de ambitie is die Pay. elke dag weer waarmaakt. Menne Mennes, CCO van Pay. benadrukt dat Pay. bedrijven volledig ontzorgt bij alles omtrent hun betalingen.  "Met onze nieuwe slogan, 'achter elke betaling, Pay.' willen we laten zien dat je altijd bij ons terecht kunt, op welke manier je ook wilt betalen - omnichannel, online, in-app of in-store." 

Pay. is hiermee direct de zogenaamde linking-pin tussen de online en offline wereld waar veel ondernemers in werken. De afgelopen jaren hebben laten zien dat de combinatie van online en offline diensten een effectieve manier is om te bouwen aan de beste klantrelatie en hoge conversie. Het aantal betaalmethoden groeit met de dag en klanten hebben daarbinnen een persoonlijke voorkeur. Met Pay. achter elke betaling, houden ondernemers overzicht over het complexe betaallandschap én kunnen ze hun omzet eenvoudig verhogen door realtime inzichten in het betaalgedrag van hun klanten.
 
delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement