THO: Uw partner in advies en kostenbesparing!

Verschenen in Oost-Gelderland Business nr 6 2010

De huidige economische crisis zet ondernemers ertoe aan om na te denken over een efficiënte inzet van werkplekken en personeel. Niet alleen de economische ontwikkelingen maar ook interne veranderingen hebben hier invloed op. Zo kan de groei van een organisatie ervoor zorgen dat door de komst van meer werknemers, uitbreiding van het bestaande kantoormeubilair noodzakelijk is. Dit resulteert vaak in hoge kosten, mede door de toename van het aantal vierkante meters kantoorruimte.

“Flexibele werkplekken helpen mee aan een efficiënte, rendabele inrichting”, vertelt Dick Mulders, mede-eigenaar en mede-oprichter van de Terborgse HandelsOnderneming. “Steeds meer wordt er parttime gewerkt, waardoor een werkplek niet efficiënt gebruikt wordt. THO biedt een ruim assortiment flexibele werkplekken. Deze werkplekken zijn eenvoudig in hoogte instelbaar waardoor de bezettingsgraad per werkplek verhoogd wordt.” Ook voor de medewerker die vanuit thuis werkt, kan THO een passende oplossing bieden, legt Mulders uit. “Efficiënt kantoormeubilair in huislijke stijl: wij hebben het op voorraad, zowel nieuw als gebruikt. Voor u als ondernemer een directe besparing op de reiskosten van uw medewerker en niet te vergeten de tijdwinst. En onderschat uw besparing door vermindering van ziekteverzuim door het gebruik van verantwoord meubilair niet.”

“THO denkt graag met de ondernemer mee”, vervolgt Mulders zijn verhaal. “Wij adviseren onze klanten bij een efficiëntere invulling van de bestaande ruimte. Door onze enorme voorraad zijn wij mogelijk in staat uw meubilair aan te vullen met meubilair van dezelfde fabrikant en in dezelfde uitvoering en kleurstelling, en dit tegen een fractie van de nieuwprijs.”

Daarnaast biedt THO de mogelijkheid om bestaande meubilair op te pimpen. Mulders: “Dit kan bijvoorbeeld door hergebruik van de onderstellen en vervanging van de bureau- en tafelbladen en topbladen van de archiefkasten. Een kwalitatief goede bureaustoel die voldoet aan de arbo-eisen, en - nog belangrijker - voldoet aan de eisen van de gebruiker, is het zeker waard om opnieuw gestoffeerd te worden.”

Laat u inspireren en adviseren…..

Mulders nodigt geïnteresseerden van harte uit om de showrooms in Huissen of Terborg te bezoeken voor een gratis adviesgesprek. “Overtuig uzelf van ons enorme aanbod zo goed als nieuw kantoormeubilair. Een functioneel kantoor is immers praktisch en mooi. Het is erg belangrijk om te bekijken welk werkzaamheden er verricht worden en hoeveel ruimte daarvoor nodig is. Wat is bijvoorbeeld de persoonlijke behoefte van u of uw medewerker aan praktische opbergruimte? Wat is uw huisstijl, welke kleurstelling is gewenst? Wij richten niet alleen kantoren, maar ook wachtruimtes, directiekamers, ontvangstruimtes, kantines, ontspanningsruimtes, kleedruimtes en vergaderruimtes in. Ons deskundige verkoopteam bekijkt graag samen met u hoe we uw bedrijf efficiënt en sfeervol kunnen inrichten met veel aandacht voor flexibiliteit, functionaliteit en design. Wat u na dit gesprek van ons mag verwachten is een voorstel tot een uitgebalanceerde inrichting, passend bij uw bedrijf en…. uw budget! Dit is mogelijk omdat wij onafhankelijk zijn en niet gebonden aan een leverancier. Geheel naar uw wens bieden wij nieuw en/of zo goed als nieuw meubilair aan en bekijken we welk meubilair voor hergebruik, zo nodig opgepimpt, geschikt is. En uiteraard wordt rekening gehouden met de hedendaagse normering- en ergonomie richtlijnen voor kantoormeubels en kantoorinrichting. Het actuele aanbod zo goed als nieuw kantoormeubilair vindt u op www.terborgse.nl.

doetinchem special | november 2009

Uw partner in advies

en kostenbesparing!

THO: al 20 jaar actief in de kantoormeubelbranche

kantoorinrichting

Lunchen & dineren op unieke hoogte

Gelegen in een schitterende bosrijke omgeving

Open wijnkelder met 180 wijnen

Diverse meeting arrangementen

voor een scherpe prijs!

Landgoed hotel Montferland & restaurant Graaf van den Bergh

Montferland 1 • 7038 EB Zeddam * T 0314 651 444 • F 0314 652 675 • E info@landgoed-montferland.nl • I www.landgoed-montferland.nl

Landgoed Hotel Restaurant

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Oost-Gelderland Business nr 6 2010

BonsenReuling scoort met werkgeversadvies-desk!Huntenkring Business Club on TourBusiness FlitsenVoor u beantwoordDiscussieforum: ‘Generatiebestendig ondernemen’Leeftijdbewust personeelsbeleidAchterhoek: voorop in duurzaamheidCradle-to-cradle MasterclassGrenzeloos zakendoenFiscale column: bedrijfsopvolging binnen de familie, drie valkuilen!Fusies en overnamesVermogensadvies: Aantrackelijk beleggenEindejaarstip van GripPensioen APKWeet u al voldoende over de werkkostenregeling?Voor u gelezenEindejaarsstellingKamer van Koophandel: 100% WinterswijkSPW: Hét regionale loket voor arbeidsmobiliteitWellkom CS: Heel Nederland vitaal aan het werkDe Ruijter Business Center opent vestiging in DoetinchemRegiopolitiek: Economisch centrum in de AchterhoekGemeente Doetinchem: ‘Een ondernemer hekelt loketten’Kamer van Koophandel: ‘Bezige baasjes’DLA ICT: Gewoon normaal doenAutomobielbedrijf Th. Wenting: Bijna 40 jaar kwaliteit en serviceDe Graafschap: De voetbal wordt groen en duurzaamGrip accountants en adviseurs: Grip staat voor gripBusiness Centrum Doetinchem: Betrouwbare partner in telecommunicatieSystem Floor Technics: ‘Aan kwaliteit doen wij geen concessies’Van Weeghel Doppenberg Kamps notarissen: ‘Wij zijn hier geworteld’Lodder-Dales accountants en adviseurs: Eén groot kleurenpaletHuntenkring Business ClubTHO: Uw partner in advies en kostenbesparing!Henk Bloemers: De Graafschap bouwt aan hetHoofdsponsor Centric: de juiste richting in ITGoldewijk Projectontwikkeling:VTC Travel Solutions: zakelijke reisevenementen met inhoudMartin Moorman: Vanaf het eerste uur betrokken bij de Zakenmanifestatie 17 Sponsor PreCall: Ondanks de huidige economiePlattegrond ZakenmanifestatieLijst standhoudersContactgegevens standhoudersProgrammaDe SprekersOok dit jaar weer uitstekende horeca gelegenhedenBusiness CircuitSponsor Meeting Point Communication:Mediapartners ZakenmanifestatieRabobank: Hier zijn de mogelijkheden onbegrensdClémence Ross: ‘De Graafschap is trots op relatie met bedrijfsleven’Nieuw stadion: ‘Vredestein lijkt haast ideale plek’Jos Geerken: ‘Belangstelling voor de beurs blijft groot’PrimeurtjesDe Zakenmanifestatie van dag tot dagSponsoren beursprogrammaHoreca: NetwerkCafé is hart èn rustpuntPlattegrondContactgegevens beursdeelnemersDeLade: ‘Conceptwoning is blikvanger’Kaak Events Group: ‘Zakenmanifestatie past precies in ons straatje’Toegevoegde waarde volgens ItenzGraafschap TV: ‘Regionale betrokkenheid’Van Asselt Schilderwerken: ‘Kwaliteit staat voorop’Van Weeghel Doppenberg Kamps Notarissen: ‘Ieder beroep kent zijn specialisme’Sentimo Radiator Design CoverICT, E-commerce & Communicatie-pleinFinancieel advies: ‘Houdt u grip op uw verrekenbare verliezen?’Rabobank: ‘Samen is het idee’
Achterhoek Business is een uitgave van Van Munster Media